torek, 15. junij 2010

Nedelja,13.6.10

Končno našla sotekačico iz Godoviča.

Skupaj sva šle na Olimpijski tek v Logatec.
Ona na 3km jaz na 10. Je bla lani na 10 in je blo baje grozno vroče.
No in letos je bilo tut grozn vroče. Ampak hvala domačinom, ki so na ene treh lokacijah špricali z vodo in imeli postojnke s pijačo.
Edina slabost teh tušev pa je bla v tem, da mi je zmočilo Garmina in mi ni merlo do konca teka, oz. na koncu se mi kr ni ustavil.

Uradnih rezultatov pa še od nikoder. So zgleda še bel bosanci na tem področju :).

Ok, cilj je bi pod 50 minut, kar mi zaradi vročine bržkone ni uspelo doseči.

Glede na povprečno hitros, ki mi jo je zabeležil garmin do 6,5 km, bi 10 km pretekla v 51 minutah.

Čas:33:39:66
Razdalja: 6,54km
Hitrost:11,7km/h
Kalorije:430
Pulz:162 bpm


Rezultati.

Ni komentarjev:

Objavite komentar