sreda, 23. maj 2012

19.5.2012

Radenci.
Prvi letošnji uradni polmaraton sem pretekla v času 1.59.33, kar je za 6 sekund hitreje kot pred dvema letoma.
Pred tekom, se mi je zdelo, da sem bolje pripravljena kot dve leti nazaj, zato sem ciljala na malce boljši rezultat, vsaj kako minuto, dve hitreje, pa je vročina naredila svoje.
Vstavila sem se na vsaki postojanki, kjer sem vzela ene tri kozarčke vode, nekaj sem jo spila, drugo pa se polila. Skočila sem tudi pod vse tri tuše na progi.
Teči sem si zadala med 5.30 in 5.40 minut na kilometer. Prvih deset kilometrov mi je šlo zelo dobro, konstantno 5.30 ali tudi manj. Naslednjih 10 km pa je bil tempo včasih tudi nekaj čez 5.40.
Povprečje pa je zneslo 5.38. Zadnje tri kilometre se proga ravno malo dviga, sence ni nobene, pa še veter v prsa, zato nisem pospešila, tako kot sem načrtovala.

=438,7km
Zakaj mi ne kaže pravega zemljevida, pa pojma nimam.

1 komentar: