četrtek, 18. julij 2013

16.7.2013

Danes pa je bil podvig.
Celo dopoldne sem se prepričevala, da mi pa res ni potrebno opravit takega teka, da itak ne bom zmogla itd., pa se nisem uspela prepričati.
Premagala sem samo sebe in se podala od Bevka do Rejčevega griča.
To pot sem izbrala, ker smo šli voščit Milanu za rojstni dan.
Torej, Rafko me je stresel iz avta pri Bevku in se z otrocmi odpeljal naprej.
Kr nekaj časa sem na štartu porabila za čakanje satelita na uri, in na koncu obupala.
Štartala sem brez signala, ki pa se je pojavil nekje pri 1km.
Zato so rezultati približni, vendar glede na to, da so na cesti tudi kilometrske oznake mislim, da je to kr dober približek.
Do Milanove hiše, na vrhu Rejčevega griča sem porabila 42 minut in pretekla 5,5km.
Povprečen tempo 7.42min/km, kr soliden za sam klanec, ravnina je bila le malo pred ciljem.
Najhuje mi je bilo teči od križišča za Rejcov grič, pa do prve hiše.

Nekak moram še zvedet, kolikšna je nadmorska višina pri Bevku, da bi lahko točno videla za koliko metrov sem se dvignila.

=636,92km


Ni komentarjev:

Objavite komentar