ponedeljek, 6. maj 2013

5.5.2013

Skoraj enotedenski premor.
Malo so za to krivi prazniki, malo pa moje ne ravno najboljše počutje.
Zadela me je ena viroza, ki še vedno traja. Vendar je danes tok bolje, da sem se z Anito G.R.  podala na eno počasno dvajsetko od Kamšta do Bele in še naprej do Kapilce in nazaj.
Tekli sva res počasi in kar sem gledala na Garminovi analizi je bil to moj najpočasnejši tek po tej progi.
Povprečen pulz sem imela 138 utripov/minuto, najvišjega pa 158 utripov/minuto. Težave sem imela predvsem zaradi kašlja.
Čez dan pa tudi nisem bila utrujena v tolikšni meri, da bi rabila popoldanski počitek, kot pred tednom dni.
Garmin mi je na začetku nekaj štrajkal, zato sem matražo zapisala 20 km.
Dejansko mi je namerilo 20.150km

= 353,47km



Ni komentarjev:

Objavite komentar