sreda, 3. oktober 2012

29.9.2012

Zadnji dolgi in dokaj počasen tek pred maratonom.
Prvi krog v družbi Anite.
Bolečine na notranji strani desnega stegna so čez teden malo pojenjale. Zato sem imela tud pavzo, pa še Rafko je bil v Ameriki in tako ali tako ne bi imela časa za trening.
Med tekom sem še vedno čutila bolečino, ki pa je bila kr znosna in na trenutke sem celo pozabila nanjo. So me pa v drugem krogu bolela stopala. Nekajkrat sem razmišljala, da bi si kar sezula superge.

Na tem teku sem opravila tudi kopalniški test. Teža pred tekom 56,3kg in po teku 56 kg. Vmes sem popila 2,5l vode in lulat šla enkrat.
Moja intenzivnost potenja je 575 ml/h
Na maratonu bi moralo zadostovati, če bi popila 400-500 ml tekočine na uro, kar v praksi pomeni 3 x ne povsem polne kozarčke.


= 1071,8 km


Ni komentarjev:

Objavite komentar