sobota, 5. januar 2013

4.1.2013

Prvi letošnji tek sem pretekla s tako muko, kot še nikoli do sedaj.
Lansko leto, se mi je samo enkrat naredilo, da sem imela teške noge, pa še to ne tok kot danes.
Ko sem tekla sem imela občitek, kot da sanjam. V sanjah vedno, ko tečem ne gre nikamor.
Imela sem zelo dober plan, da naredim eno daljšo turo, saj jo nisem že kar nekaj časa.
Za varstvo vseh treh je bilo poskrbljeno, torej čas ni bil moj gospodar.
Že takoj na štartu sem vedela da ne bo šlo daleč. Na Rakah sem se prepričevala, da ne bom tekla samo do Kobile in tako pretekla le 5 km, ker za tako razdaljo se mi pa res ni splačalo obleči in priti v Idrijo.
Tako sem se le potrudila in šla na Rakah čez most, proti Beli. V mislih sem imela zgoraj omenjen lanski tek, ko se mi je nekje proti Beli le speljalo. Tokrat pa nič. Obrnila sem se pri Plezalnem, na 5ih km.
Z muko sem pritekla nazaj do Kamšta. Ko sem ustavila štoparico pa sem ugotovila, da sem kljub zelo, zelo težkim nogam imela kar soliden tempo.

Upam samo, da to leto ne bo tako, kot je bil prvi tek!!

S seštevanjem km začnem na novo. Lansko leto sem jih pretekla 1381,7km

=10km

Ni komentarjev:

Objavite komentar