nedelja, 6. januar 2013

6.1.2012

Danes sem morala sprobati, če je bil petkov tek le trenutek slabosti.
Z Anito G. Rupnik sva se dobili ob 8.30 pri meni in se pognali v hrib na Veharše in nato malo po ravnini in navzdol do Trat. Na Tratah malo pred picerijo Tavžntroža sva krenili desno mimo prve hiše in tekle po gozdu, kateri je imel na drevesih nekakšno obvestilo o prisotnosti medveda. Brr!
Ok, to da sva v dveh je bistveno manj stresno.
Kar se tiče bojazni pred psi v tistih koncih, tudi ni bilo več toliko, ker sem si nekaj dni nazaj kupila sprej proti psom. V trgovini so imeli tudi takega, ki je za medvede, vendar mi ga dečko ni hotel predati, ker da je preveč močan in nevaren tudi za človeka. Zgleda, da sem mu delovala kot ena smrkla, ki ne ve kako se rokuje s spreji :).
Torej pot naju je vodila malo po gozdu in malo po odprtem. Nazaj na glavno cesto proti Veharšem sva prišli pri Cesarju oz. nam bolj znano pri Čarovniku. Nato pa je sledil le še spust proti Godoviču in nazaj v Šebalk.
Navzgor sva tekli kar v dobrem tempu, malo pod 7 min/km. Navzdol pa tudi nisva pretiravali s hitrostjo. Govorili pa seveda ves čas.
Noge tokrat niso bile težke, le na zadnjem vzponu preden sva prišli do Čarovnika mi je zmanjkovalo malo moči (zajtrk je bil bolj skromen, ker smo pozabili na kruh), tako da sva pomalcali vsaka pol Isostarjeve ploščice.
Nabrali sva 15,4 km. Temperatura odlična in nova pot, čisti užitek.

=25.4 km


2 komentarja:

  1. Jest sm pa sladko spala. :)
    Jutr greva menda z Anito, lovit tvoje kilometre. No, Anita naju šiša obe. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Škoda da nisi bla zraven, je res fina pot. Cilj je da jih nardimo več kot 1400. Čas in vreme sta vama naklonjena. ;-) fajn tečta pa mal še na petek name računejta

      Izbriši