petek, 1. februar 2013

1.2.2013

Uf, kako se mi kdaj podre kakšen načrt.
Za danes sem planirala tak na smučeh v Hotedršci.
S sabo sem v službo vzela smuči, da se bom ustavila kar nazaj grede.
Pa me dopoldne pokliče Rafko, da je popravilo avta končano  (prejšni teden mi ga je uspelo mal razbit), in da ga naj pridem iskat.
Na poti iz službe sem se tako ustavila v Lesnem brdu, kjer sem pobrala gospo, ki je lastnica avto vleke in izposoje nadomestnih avtomobilov, in jo vzela s seboj v idrijo, da je potem odpeljala njihov avto nazaj.
Smuči sem samo preložila iz enega avta v drugega in še sedaj so v njem :).
Ker je nato postalo pozno za tek na smučeh, sem šla na stezo odtečt 10 km.

Po programu je predpisan 10 km sproščen iztek za 5'10''/km.
Zaradi časovne stiske sem malo pohtela in 10 km opravila v 47 minutah.
Povprečni tempo:4:43 min/km







= 99,78 km 

Če bi pa vedela, da mi sam še tok mal manjka do stotke, bi se pa potrudila še tistih 200m :)




Ni komentarjev:

Objavite komentar