petek, 1. februar 2013

30.1.2013

Po dolgem času sem tekla v Zapolju.
Tek sem predvidela v večernih urah, po končanem izobraževanju na šoli.
Na moje veselje je izobraževanje odpadlo. Izkoristila sem varstvo in se v Zapolje odpravila po službi.

Teka sem se res veselila, ker tam pa ja ne bom srečala medveda ali pa psa. No in po drugem krogu pa se je en pojavil pred mano, pes mislim :).
Pa j.. a tudi tukaj nimam miru pred njimi. Pomoje mi prav zašnofajo, da se jih tok bojim.

V mislih sem imela malo hitrejši tek, ki pa mi ni povsem uspel.  Na odprtih delih je pihalo direkt v prsa. (Saša že ve, kako je, če v Zapolju piha :)).

Sem pa nekako ta teden štartala s pripravami na polmaraton v Radencih. En program so mi poslali iz njihove strani, pa je pomoje mal prehud zame.
Za ciljni čas 1.34 mi pomoje še kr mal manjka :)-
Najbrž se bom poskušala držati predpisanega programa, z malce rezerve seveda.

Torej danes sem opravila prvi predpisan trening 10 km sproščen iztek za 5'10''/km. (Lih ful sproščen ni bil, lih zlo matrala se pa tud nisem :)).

Program ima predpisane 4 teke tedensko. 
Ker pa je pri meni potrebno veliko prilagajanja s strani družine in službe, bom bržkone kakšnega izpustila.

= 89,78 km 

Ni komentarjev:

Objavite komentar