ponedeljek, 22. april 2013

21.4.2013

Jutranji nedeljski tek sem tokrat opravila sama.
V petek sem zvedela, da po Francoski lomasti medvedka s tremi mladički.
Ne vem, če bom še kdaj sama pretekla celo Francosko.
Najverjetneje bom nadaljevala z lanskoletnimi teki do 1km in nazaj, vmes pa izvajala intervale.

Torej vsa prestrašena sem se raje podala proti Veharšem.
Tudi ta trasa se mi ne dopade kaj preveč. Na poti me namreč prestraši kar nekaj krvoločnih psov.
Pred časom sem si kupila sprej in v roki sem ga držala skoraj celo pot.
Kot kaže so bili psi še preveč zaspani in se skoraj niso pustili motiti, ko sem šla mimo.
Sprej je še vedno neuporabljen in upam, da tak tudi ostane.

Pot sem na Veharšeh nadaljevala na desno proti Medvedjemu brdu. .
Plan je bil doseči 30km v preteklem tednu, zato sem se obrnila  pri odcepu za Zavratec, ko je na uri pokazalo 6,5 km.
V Godoviču sem zavila še mimo inštituta in tako nabrala 13,450 km.

Kr nekaj časa je minilo od zadnjega vzpona na Veharše. Tempo pod 7min/km se mi zdi kar soliden.

=  292,65 km
    
    

Ni komentarjev:

Objavite komentar