ponedeljek, 22. april 2013

22.4.2013

Ponedeljkov trening z Romanom Kejžarjem.
Kdo bi si mislil, da lahko tudi v takem vremenu uživam v teku.
Danes je bil eden tistih dni, ko so me noge dobro nesle in sedaj sem prijetno utrujena.

Trening fartleka smo izpeljali kljub dežju.
Na kratko, fartlek je vadba, pri kateri se menjavajo hitrosti teka in čas teka, dodajaš pa lahko še druge športne oblike.
Mi smo spreminnjali hitrost teka in čas. Najprej lahkoten tek, sledilo je 30 s hitrega teka, spet lahkoten tek, pa 45 s hitrega teka, lahkoten tek, 1min hitrega teka in tako naprej.

Uf, kako sem uživala, dosti bolj kot prejšni teden na intervalih, za katere sem ugotovila, da jih rajše izvajam sama.

Tokrat se je trenninga udeležil tudi Rafko in začetno ogrevanje po rakah sva izkoristila za družinski pogovor :).

Še mal pa jih bi blo  300 :)

= 299,98 km

Ni komentarjev:

Objavite komentar